Tisdag är det nog.

Sitter vid bordet och funderar på vad man skulle ha gjort.
Tror jag ska ta hundarna på en sparktur men det är ju så jävla kallt.
Eller sätta sig vid teven óch vara lat.
Göra lite mer skola kanske.
Jag har ingen aning vad man skulle ha gjort.
Men jag har massor att göra egentligen som faserna. Jag måste börja ta tag i saker och ting med det är ju orken som sätter stopp för det hela.
Nae ska ta och skärpa mig och försöka ta körkortet någon gång iår kanske :P
Vill så mycket men kan så lite..

Nae nu blir det att fara ut och sparka med hundarna. Måste börja röra på mig mer, känner mig allt för lat.
Fan så tråkig blogg jag har.

Upp och hoppa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0