Tankar om andra tankar.. :P

Så lyder min rubrik idag, ja jag har som tankar om andra tankar.
Jämt när jag går till praktiken så får jag några tankar på saker som jag kan skriva ner i bloggen för att göra den lite mer intressant :P Haha ja jag vet lite galet tänkt.. Nae skoja. Jag sitter vid en dator hel dagarna på praktiken och då blir man lite knäpp i skallen och väldigt dampig..
Så jag kan tvär skrika bara för att.. Haha ja jag är ju som jag är. Nae men kom av mig där nu..
Vad ska man skriva i sin blogg för att folk ska tycka det är intressant?
Kanske man ska skriva om sitt intresse eller något helt annat.
Eller så kanske bara forstätta ha bloggen som en andra vän som man kan skriva i lite då och då.
Bara för att få skriva av sig lite.. :P



Nae men en sak jag börjat tänka på väldigt mycket är självkänslan och självförtroendet. Något som är väldigt viktigt att ha. Man ska typ varje dag stå framför spegeln och säga vad vacker du är eller skriva ner allt man gillar om sig själv och ens kropp. Men om nu inte det funkar vad ska man göra för att få självförtroende och slippa tänka på onödiga saker. Jag vet då en sak jag vill ändra på för jag skulle må bättre av det. Funderar på att göra det redan i sommar.  Något som kanske är jävligt dumt och något som det flesta kommer tro att man gör det för uppmärksamhet. Men nej jag vill göra det för min egen skull och för mitt självförtroende.
Marcus älskar mig för den jag är och han tycker om mig för hur jag ser ut och han tycker jag duger väldigt bra. Men jag vill också känna så om mig själv. Men jag har försökt men gång på gång kommer denna tanke upp igen.. Så jag ska fundera lite mer på mitt val och sedan så får man se vad som händer. Jag vill ha en bra självkänsla och ett bra självförtroende. Om jag ska nå det med eller utan det hära könsbytetet :P
HAHA skämta där. Lite kul måste man ju få ha.

Nae men man får se om denna tanke blir sann eller inte. INTE BYTA KÖN! Utan en helt annan sak.

Jag är glad för det jag har jag har en familj och en kille som älskar mig.
Snart flyttar jag och snart tar jag studenten och får börja forska mig fram på egen hand.
 Jag är glad för det jag har nu men det krävs en liten till sak för att jag ska bli helt nöjd. 
Vill även såklart att få min pappa tillbaka men det går inte. :(
Men en liten sak skulle piffa upp det hela.



 Älskar dig älskling <3

Ska dricka upp mitt kaffe nu

HELVETE glömt att elda..:@


Kommentarer
Postat av: linnea

pssst. tell me honey, va ska du göra? :O

du är vacker så som du är <3 och jag tycker att du och marcus är jättefina tillsammans

2010-02-11 @ 19:30:09
Postat av: annica

Thea jag vet vad du ska göra och om du gör det så lovar jag att följa med ! och kanske göra det själv ;)men som du vet så är jag ju för feg haha :P

2010-02-11 @ 20:02:07
URL: http://annicamoller91.blogg.se/
Postat av: Sussi

thea, jag följer dig. helt klart. jag vill å göra de men då får jag hora ihop nå pengar först. eller be erik ;p hehe!

2010-02-11 @ 20:59:05
Postat av: linnea

va äre ni ska göra???? jag vill me :D

2010-02-11 @ 23:01:42
Postat av: annica

jaa, göre Linnea!! :P

2010-02-11 @ 23:05:06
URL: http://annicamoller91.blogg.se/
Postat av: Jag själv :P

Klart ni får följa med mig vi kan ta någon vecka typ i stockholm och göra det då :P Linnea gumman du får se ;)

2010-02-12 @ 09:24:38
Postat av: annaa

alltså, jag tror typ jag vet om man tänker efter lite :) men om jag tror det, och du mår bättre av det tycker jag du verkligen ska göra det! :)

2010-02-12 @ 10:47:40
URL: http://annaajonsson.blogg.se/
Postat av: linnea

äre bröna? :O för då vill jag me ^^

2010-02-12 @ 17:21:19
Postat av: Thea

Haha jamen då kör vi på det i sommar då :)

2010-02-12 @ 19:56:14
Postat av: linnea

men det är ju fan inte billigt + att jag är livrädd :(

2010-02-12 @ 20:51:09
Postat av: thea

bae jag vet det är ju inte de :P men de är bara att spara ihop pengar.. :)

2010-02-13 @ 10:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0