Springa hit och dit..

Nu har jag lyckas få upp en eld så huset blir varmt och varit ut med hundarna. Ska snart hoppa ner i badkaret och förska andas ut och inte tänka så mycket på annat.
Blir tokig på allt springades fram och tillbaka och allt som ska göra. Skolan är en sak, hemmet är en annan sak och snart flytten. Jag vet inte men jag är väldigt duktig på att stressa upp mig själv och tillslut orkar jag inte och får en jävulst deprisssion. Allt blir för mycket ibland och jag orkar bara inte med saker och ting. Det är tjat hit och dit..  Känner ibland att jag inte har någon livsslust alls. Fatta att ens tänka den tanken. Då har något redan gått för långt. Kanske man ska lägga in sig själv på något hem eller vad FAN ska man göra?
Tänker inte ta en massa jävla tabletter för att må bättre.. Nej jag har sagt till mig själv att inte börja med sånt skit.. Blir bara jobbigt i slutet. INTE droger utan något för mitt depp humör som jag har då och då.. Jag tänker för mycket på allt annat och stänger in mig själv och sen så brister det bara. Går som inte att förklara känslan man får..

Allt som hänt mitt liv börjar sätta sina spår.

Som jag hörde igår från något på teve. Direkt jag börjar känna mig lycklig är det som jag inte får vara det utan då ska något annat komma in i ens liv och göra det till ett helvete. Jag är rädd för att bli lycklig för jag vill inte veta vad som kommer ske efter det.. Sjukt men sant.

Nog om det sitter och beställer hem lite saker som gör mig lite glad. Har kanske även hittat en lösning ska då iaf pröva det och se. :) Hoppas på det bästa kan man ju alltid göra. 
Ikväll blir det planka på old duck in :D Sen mys med gubben :).

Tog även en paus idag från praktiken för igår blev det för mycket igen och jag behöver en dag för mig själv och rensa tankarna.

Ska gå och bada nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0