Söndag..

Sitter hära nu och tittar ut gemon fönstret och njuter av det fina vädret men min kaffekopp som det står miss understood på :P Syrran tyckte att den passade mig :P..
Igår kom gubben hem med en skoter så vi var ute och körde den ett tag och sen såg vi på film och myste :)
Så lördagen blev toppen..

Idag ska jag och gubben ut igen och köra skoter. Så härligt att det inte är så kallt och att solen är upp med klar blå himel. En toppen dag för att köra skoter :)
Den var riktigt rolig att köra med istället för våra skotrar på gården. :)
Sen blir det att äta en mysig middag och bio ikväll med syrran och ischbell :)
Jag känner mig riktigt glad idag, på toppen humör helt enkelt :)
Ska gå och hoppa på Marcus snart så han vaknar.

Kan säga att marcus är väldigt söt. Såg när jag startade datorn att det var en mapp med bilder. Men det var inte vilka bilder som hellst. Utan han hade tagit alla bilder som pappa var med på. Blev överlycklig av att få se dom. Började ju även gråta lite med. Så skönt att få se sin pappa som han var tidigare.
Älskar dig marcus <3
Du gör mig glad på ditt egna sätt som är helt underbara.


Pappa och hans brors fru kristina <3 Som även hon gick bort i cancer 2009. :(
Bilden är tagen på våran holme där han älskade att vara
Älskar att se dessa bilder där han mår som bäst <3
Saknar er väldigt mycket <3
2st helt underbara personer


 Pappa och hans bror Börjde på någon båt i Stockholm på pappas 60års dag.
Dom är så sjukt lika varandra <3

Nae ska ut och gå med hundarna sen ut med skotern med älsklingen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0