Soffan+godis= söndag

Såklart kaffe och true blood me eller snart :)
Har varit i missen hela dagen ungefär kom hem och gjorde lite middag så nu sitter jag hära efter allt slit och tar det lugnt. :P Lyckades få upp en eld på första försöket med brukar ta typ 2-3 gånger innan jag lyckas få det att brinna. Men jag startade då brandalarmet istället :P något som inte Figo tyckte om. Hehe ska alltid lyckas med något. Men nu kan jag andas ut med min kära teve och lite godis..
Senare ikväll ska jag hoppa in i bastun med en kall och god öl. Något som är så underbart skönt. Älskar att njuta av sin ledighet.

I veckan blir det nog en massa stök och bök. Jag och gubben flyttar mest troligt in i lägenheten i helgen eller så blir det på måndag som planerat. Jag måste då packa och rensa garderoberna. Inte alls kul ska förska slänga en massa med eller ge bort till Annica ;). Ska bli skönt med lite mer plats än vad jag har här hemma.
Jag och mamma ska in på dollar i veckan och handla det mesta till lägenheten. Jag kommer shoppa loss på dollar helt enkelt. Tack och lov att vi har de hära för dollar har det mesta för bra priser. Sen blir det Ikea för att handla resten. :) Kommer nog bli super nice..

Nae nu ska jag se på true blood och dricka kaffe å invänta gubben <3

Ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: annica

tycker du kan ge bort alla kläder du inte vill ha till mig ;)

2010-02-21 @ 19:11:48
URL: http://annicamoller91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0