På praktiken :P

Har rast i 1 minut till så tänkte snabb skriva för jag lär inte orka göra det sen när jag kommer hem. :P
Sitter nu och dricker kaffe som vanligt.
Sista dagen imorn på turist byrån sen väntar 1 vecka på skolan. Ska bli skönt.
Sen blir det praktik på vittjåkk 1 vecka. Lär bli intressant.
Fick pengar idag så blir stor shopping på dollar i helgen till lägenheten för snart flyttar jag och mina älsklingar flyttar in, tror Akilles kommer riva sönder hela lägenheten medans jag och Marcus är borta.
Ska bli så skönt att få va med Akilles bubben varje dag. Han är ett riktigt mystroll :)
Ska låsa in mina skor i ett skåp så han inte äter upp dom för då blir jag sur.

Nae ska ta tag i ett arbete nu.
hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0