Onsdag.

Usch är så trött och seg så det finns inte är så less att sitta vid en dator varje dag. Men det är 2 dagar kvar av den praktiken så ska nog klara det. Idag har jag som bara suttit och letat bilder.. :/
Plus man blir så jävla seg av att sitta och glo på en skärm heldagarna.

Igår kom ett paket jag beställt och det var

 
 Eyemajic :) Finns på nelly.com
Får se om det funkar:)

Sen så kom mitt andra paket idag :) så nu hoppas jag på det bästa för det lät väldigt trovärdigt..
Annars blir jag sur..

Jag och gubben har börjat se serien true blood och vi både sitter och nöter den nu varje kväll :) Ganska bra serie ändå..

Kom inte på så mycket att skriva. :P
Hade

Kommentarer
Postat av: linnea

ooh, va ha du beställt? :)

2010-02-17 @ 21:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0