Lördag :)

Är just nu i missen och väntar på att maten ska bli klar som gubben står och fixar nu :) Ska bli gått med lite kebab och pommes :P
Dricker lite vin och mår gott ska snart se film också blir UPP den har jag längtat efter att få se så den passa perfekt som middags film.. Sen blir det att se på true blood och äta en massa godis å chips.
Så min lördag blir enbart en massa myspys..

Har inte gjort så mycket under dagen. Jobbade åt mamma i 2 timmar, börjar bli bra på engelska :) Stolt över mig själv som lyckades säga en hel del och rätt :)..
Nae nu ska jag dra och äta upp Akilles för han ser så söt och go ut. :)
Hade bra <3

Kommentarer
Postat av: linnea

sv: jo det har jag! :)

2010-02-21 @ 14:53:38
URL: http://llifeasiknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0