lördag, lördag å lördag..

Vaknade kl 9 av att marcus skulle retas med mig så jag vaknade. Så det blev att stiga upp och följa med han på jobbet & vara lite social. Snäll som jag är så ställer jag ju upp för min babe. Vart bara lite tråkigt när det inte var nå folk. Är så roligt att när det kommer en person så kommer en hel hög. Fattar inte varför alla ska komma på samma gång. Samma sak när man sitter i kassan på konsum. Kommer en till kassan så kommer en hel hög just efter. :P

Efter jag varit på polaris drog vi på frasses och tjocka oss lite. Sen hem och ut med hundarna och skotta bort lite snö från gården. Hade tänkt göra upp lite eld snart så jag kan duscha eller bada :)
Sen får man se vad resten av dagen/kvällen har att erbjuda. Blir nog bara att sitta hemma och glo på teven.

Kom på att det är sista månaden jag bor hemma nu med. Kommer ju flytta ut snart :) Något som man kommer att tänka på ibland. Men kommer nog vara ganska ofta hära hemma med. Har ju som sagt mitt ansvar med hära i hemmet.

Nae ska gå och lägga mig i soffan och vila en stund innan jag gör något annat.



Vi har haft våra stunder, vi har haft vårat bråk men fast det så ser ja ingen annan än dig i mitt liv. Jag vill inte leva med någon annan än dig för jag älskar dig och trivs med dig marcus<3.
Jag kan inte tänka mig att inte ha dig i min närhet. Jag är kär och jag vägrar släppa taget om dig..
Du är mitt allt <3
Du står vid min sida och jag vid din.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0