Kärlekens dag <3

Vart en ganska sömlös natt för att Akilles mage inte alls är bra. :S Så ska ringa vetrinären imorn för han måst in och kolla hans lilla mage. Enbart blod som kommer när han skiter.. :S kanske inte så kul att veta men..
Så får hoppas vi får komma dit så fort som möjligt och se vad som är felet. Tror det kan vara att han ätit något som han inte ska stoppa i sig.. Får hoppas på de bästa att det går bra och att han blir bättre i magen någon gång.

Jag har ju som sagt mina humör svängningar och ibland så kommer dom bara ut i bloggen. Inte meningen men. Jag kan skratta och andra stunden gråta som bara den, jag kan le och sen vara skit sur. Men det är väl mitt sätt att bearbeta min sorg.. Men jag har mina dagar när jag mår som dåligast och mina dagar när jag mår som bäst.
Men den enda som får se det är Marcus. Är glad att han står ut med mig dom dagarna <3 Love you.
Så ibland kan mina inlägg bara handla om mitt humör. :P
Men idag är jag glad.. :)

Kom på något roligt jag ska göra en stund, ska beställa hem en massa saker till lägenheten och låta gullmarcus ta räkningen på de :D tihi. Men jag frågade ju såklart om lov först..:)
Sen ska jag klä på Akilles och he mig ut i solen.
Blir att mysa med Akilles hela dagen för marcus är och åker bräda. :/ Rövhål som han är :P
Tur man har någon att mysa med idag iaf :)
Sen ikväll blir det nog en mysig middag ute med min Marcus <3
Något måste man ju göra på denna dag.
Är glad att jag har en underbar kille att dela denna dag med :)



Nae nu ska he beställas saker medans lillen somnat :D
WIHOOO..

Ha en bra alla <3-dag med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0