Gottgottigottgott..

Sitter och smaskar på en ny bakad annnnanaspaj :) Väldigt god blev den då. Var länge sen jag gjorde en sån så de var på tiden. Fast nu börjar jag må illa. :/ Typiskt.

Jag som inte är så duktig på att lägga ut bilder tänkte lägga ut några nu :)

Google lite bättre, lite smartare :P Men jag tänkte ta från mina egna bilder den här gången :)

  
Akilles bubben morgon trött <3


Syns inte så bra men det är shivas och Akilles som leker i missen :)
Hade tråkigt i söndags så tog lite kort.


Mitt lilla rum ser ut såhära just nu av alla saker till lägenheten + det är några påsar till på andra sidan :P
mer lär det nog bli..

lite smak prov på hur mina dagar sett ut i veckan..:P Nu ska jag gå och "spy" för jag börja må väldigt illa.
Nae ska hoppa in i duschen och sen se en film och mysa med mig själv för gubben kommer nog inte hem förrrän inatt :( and it sucks!!!

Hade


My baby boy is sweeeet <3
Love you my heart <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0