Fredag :)

Nu är det äntligen helg, varit på skolan och haft religion sen ett möte med polisen och sen har jag suttit och gjort svenska provet hela svenska. Tog en lång tid att få det klart nu ska man bara se om man klarat det :P
Nästa vecka drar den sista praktiken igång vet inte när jag börjar ens. Men får väl ringa eller fara dit senare idag :P Ska vara på turistbyrån i 2 veckor. Känns inte så roligt men skit samma man behöver då inte vara på skolan och ha alla tråkiga lektioner :P

Nu ska jag snart ta mig en stor kopp kaffe som vanligt. Gör jämt de efter skolan :) Går inte att leva utan kaffe. Kanske man måste köpa en kaffebryggare med till lägenheten.
Shit vad jag ser suddigt me dessa linser. På tal om annat..

Nae ska dricka mit kaffe och äta en bulla sen ska jag ut och skotta taket. Något jag längtata efter. :S
Får hoppas att man hittar på något kul i helgen med. :)

hade bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0