Fredag sköönt..

Ska börja forska runt lite i det jag skrev om igår. Ska börja kolla runt vad det finns och så.. :) Så det är bara att hänga på till sommaren eller nå..:P Jag ska även börja spara med pengar så jag inte behöver dra så mycket från mitt andra sparande.
Så jobbigt att hela tiden gå och tänka om jag ska eller inte.  Men jag är sugen och det har jag varit länge..
Men kommer nog göra det om det inte sker ett mirakel.. Hehe. Jag blir såklart glad av att någon säger att jag ser bra ut. Men det handlar inte om det vi det hära laget. Utan jag vill vara nöjd med det jag har. Just nu är jag bara inte det. Jag vill kunna ha ett bättre självförtroende än vad jag har. Jag säger inte precis att jag är ful men ibland så kan man ju tycka det. Så nae får se helt enkelt hur jag ska lösa detta.. :)
 Tack sussi och Annica <3

Ska snart ta min morgon kopp med kaffe :) Sen ska jag kolla runt på lite kläder och annat.
Se om jag hittar en annan lösning till mitt problem.. 

Sen kanske det kommer en till tanke om en annan tanke..:)

Hade bra puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0