Fredag.

Sitter på praktiken och har snart lunch :) Har inte så mycket att göra förutom att skriva klart om denna apu-plats. Men jag kände för en liten vila från det.

Hade en väldigt jobbig dröm inatt, drömde att jag klagade över smärtor nedanför bröstet jag och min syster besökte sjukan för att kolla upp va det kunde vara. Efter prover och annat så kom en läkare ut med en sorgsen min på sina läppar. Han sa att jag hade fått CANCER. Jag bröt ihop och syrran fick bära mig ut. Men den gick att ta bort och att jag skulle bli bra. Men den drömmen är den värsta jag varit med om. Jag hatar detta, jag hatar denna jävla sjukdom, jag hatar att läsa och höra om cancer för man känner enbart en jobbig smärta inom sig.

Är väldigt rädd för att själv få cancer, något jag tänker på varje dag. Drömmar känns så verkligt och den enda tanke jag hade i huvet var att jag ville ta studenten innan jag skulle dö. Usch vill aldrig vara med om det igen.
 Ska nog börja fara och kolla mig varje år om jag har cancer något som det flesta borde förstå. Mamma tyckte de lät som en bra ide. Jag vill inte gå runt och oroa mig över saker och ting men det är det här jag oroar mig mest över.
Saknden gör inte saken bättre för jag saknar min kära pappa varje dag och det enda positiva med cancer om jag skulle få det och inte klara mig är att få träffa pappa igen.
Jag vill inte dö nu jag vill fortsätta kämpa med min sorg och allt annat runt omkring mig.
Men jag är orolig och något jag inte ska vara egentligen för det hjälper inte mig. Men nu är jag det och kommer alltid att vara det. Tar en sån jävla energi från mig.

Hatar det här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0