En ny månad och nya tag :)

Månad och början på en ny vecka, hade bara en lektion idag för våran lärare är i Egypten.
Så jag har just tagit mig hem och ligger nu i sängen under täcket, ska snart börja plugga till historia provet som är imorn..
Varför ska det vara så sjukt kallt ute, börja bli less denna kylla nu som även ska hålla i sig hela veckan :@. Bara bita ihop och klä sig. Men snart är det ju sommar eller det är då inte länge kvar tills dess :D.. Tack och lov.
Det finns väldigt mycket dåligt man kan säga om vintern.
Kylan är såklart en sak, snöskottning är inte kul, snörök när man ligger bakom en lastbil eller när man möter en lastbil. Blir ju en vägg och man ser inte ett skit. Hatar att lika bakom en lastbil för man ser inte ett skit.. Låg bakom 3st idag påvägen till arvids. Fyfan satt och bad för livet. Är väldigt åk rädd utav mig. Sen finns det en massa mer saker man kan rabbla upp men det ids inte jag..

Igår såg jag och gubben på 2012 ganska bra film ändå, men tror inte att jorden kommer gå under just då men någong gång lär den väl göra det men då hoppas jag på att jag redan lämnat denna värld och njuter av något annat ställe.. :P
Var skönt att få pussa på Akilles med :) 



Jag hoppas jag får mina linser idag ser väldigt suddigt med dom jag har nu. Blir tokig på linserna va skönt i början att slippa glasögonen men nu är det skönare att vara utan linser. Får se om det någon gång blir en ögonopration. Det finns då pengar till det. Plus att jag ska börja spara mer nu varje månad. Men jag hade väldigt gärna klarat mig utan de pengar jag fick hade hellre haft kvar min pappa istället..
Men jag ska lägga ut de pengarna på något vettigt för det skulle pappa bli glad över. Mamma med för den delen :P
Tur ändå att hon har det kortet för annars skulle jag nog ha slösat upp allt väldigt fort fast jag inte tänker på det. :)
 Ska kolla nu hur mycket jag har på mitt kort är så sugen på att beställa hem något fint. Kanske man skull ha kollat på något till alla <3 dag som är snart :D.

Nae nu ska jag kolla runt lite och dricka mitt kaffe sen sova en stund innan jag tar tag i skolan.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0