En dotter behöver sin pappa



Jag behöver dig här hos mig alla behöver dig pappa.
Det var inte såhär det skulle bli jag skulle leva med dig tills du blev jätte gammal. Men det blev bara 18 år.
 Vad var det som gick så fel och varför skulle du åka dit på det?
Du som var så underbar mot allt och alla, du hade aldrig gjort något ont. Du var älskad av oss alla och en pappa som älskad sin familj mest av allt.
Vad gick fel?
vem var det som ville ha dig mer än oss och tog dig ifrån oss så tidigt?
Jag behöver dig pappa men du finns inte hära. Jag vill ha dig tillbaka jag vill leva mitt liv med dig. JAG vill komma hem och se att du är hemma.
Men det får jag aldrig mer göra.
För du finns inte här.
Vars du än nu är så är endå dit hem här hos din familj.
Jag saknar dig väldigt mycket min älskade pappa
Jag älskade dig väldigt mycket och det gör jag nu me.
Jag är less dessa tårar och denna tanke att aldrig mer få se dig.
Kom hem!
En dotter behöver sin pappa och den dottern är jag.
I love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0