Bra start på morgonen

Nae inte precis har fått roliga veckan och en fin jävla värk. ONT som fan har jag i min rygg fattar inte varför det är nödvändigt att få med smärtan på köpet när det ska "forsa" annat :P Bara bita ihop och titta ut genom fönstret och njuta av att de är sol ute :).. Alla ska ju gnälla på denna kyla vi fått och kommer att ha några veckor till. Det är inte kallt så länge man klär sig ju..
Smarta jag kom på de igår.

Ska dricka mitt morgon kaffe och äta lite flingor sen ska jag hoppa in i alla dessa kläder och bege mig mot skolan för att göra lite rester. :)
Min onda rygg ska bara få vila upp sig innan jag börja vandra den långa vägen dit.
Blev ju inte precis kortare dit vi ska flytta utan bara längre.
Men annica har snart kortet så då kommer hon och hämtar mig :)
Tur man har bra vänner ;) eller hur ankan?

Nae nu ska jag sluta skriva och äta :)

Ska luncha med älskling sen i miss you honey <3

hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0