Bara för att.

Kanske man skulle ha dragit ner lite på kaffet. Min mage börjar säga till och det är inte skönt eller så kan det vara för all stress och all fram och tillbaka humör man haft den senaste tiden. Något måste det ju vara. Ajja får försöka andas ut och klara mig utan kaffet om dagarna.

 =   eller  en bra förklaring på det hela. :P

Jag har ganska tråkigt väntar på att true blood ska bli klart och väntar på att Marcus ska komma hit.
Tur jag har en vän hära min kära vinflaska som jag snart ska smutta på :P

Måste nog sluta stressa innan allt går åt hvete.
Ska ta och hoppa i duschen nu och sen va social med vinet. Tihi
Låter som någon alllkis där men det är jag såklart inte..
Nae hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0