Tisdag.

Ja en helt vanlig tisdag en lugn dag helt enkelt.. Ska snart städa lite sen ska jag ta en liten promenad med grannen :P
Känns som jag har väldigt mycket att göra idag men de har jag inte egentligen.. :D

Imorn ska jag på ett möte med arbetsförmedlingen och skicka iväg några papper som jag hoppas kommer ge mig lite money före eller efter jul.. :) Känns bra med lite extra pengar.

Funderar på att göra en liten shopping lista till på torsdag vad jag SKA köpa så jag inte drar kortet som en idiot som jag kan vara vädligt duktig på att göra. Men som jag lever just nu så går det inte att göra de längre :S haha.
Kanske lite fjantigt att göra men fan så smart ändå.. Då köper man bara de man ska HA och inte en massa till som ligger i garderoben och aldrig blir använda.. Plus att Marcus bubben inte gillar att jag shoppar så mycket kläder för de är oftast han som tvättar.. :P

Så jag ska köpa 2 julklappar som ska passa min underbara släkt som mormor, moster och mina kusiner.
Eftersom vi slutat att köpa julklappar så köper vi typ 2 julklappar var så spelar vi om dem ist :D
Tycker de är skit kul och inte alls dyrt :)

Sen ska jag köpa en julklapp till Marcus vet precis vad jag ska köpa. :)

* Underkläder eftersom Akilles älskar att tugga sönder dem... :@
men han är "ganska" söt endå..

* Saker till lägenheten, lite jul saker och annat smått å gott :D

* En julklapp till Annica :D

De är väl som de jag ska försöka hitta då :D

Jätte intressant jag vet...

Nae nu ska jag städa lite
hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0