Snälla ett mirakel tack..

Skulle behövas just nu. För nu är de lite körigt igen..
Tänk så skönt de skulle vara att få lägga bort allt och bara kan andas ut.
Känns som de är lång väg dit..
Så jag hoppas på ett mirakel..

Nog om de denna vecka kommer nog bli en bra vecka får jag då hoppas iaf :D
Fast de händer kanske inte så mycket..
På Ons får jag min lön, får hoppas på att man får något iaf ;D
På Tors så sticker jag och Annica till Lule för lite julhandel och lite shopping till sig själv :)
Sen lördag sticker jag, älskling och familjen till Boden för lite julmat och festande :D
Pluset i kanten att vi bor på hotell :D

På onsdag ska jag nog försöka julbaka lite så man har något att göra om dagarna.
Nu när de är ont om jobb på konsum.. :(
Menmen är på g med ett CV iaf och ska försöka fixa de så fort som möjligt så kanske de händer lite saker.
För just nu skulle de vara bra med ett jobb och pengar.. :S
Men man kan inte få allt i detta liv.
Men något kanske :D

Nae ska klä mig och ut i denna kylllllan och frysa sen blir de middag hos mamma.

Hade se bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0