Julpynt hit och dit..

Försöker julpynta och de går ganska bra, MEN de tar sin tid. Jag försöker ju göra så de ska se bra ut hehe och de är inte de lättaste :) Första gången man har en lägenhet att pynta.
Jag behöver lite mer julkulor bara.
Försökte fara ut i skogen och fixa granris men kan säga de var inte de lättaste för när man har 2 hundar som ska springa åt helt fel håll går det inte så bra.. Lite fick jag med mig iaf :)


Bild från google

1a december idag med inte så jätte länge kvar till jul :)
Ist för en vanlig julkalender ska jag och Marcus köpa triss julkalender :D
Hoppas bara man vinner mycket :)


Blev inge resa heller :S känns skit men jag och marcus måste tänka på att ge våra husdjur och kunna leva själva än att fara ut och roa oss.
Men det är inget jag gnäller av, jag och Marcus har valt detta liv själv och jag älskar mina hundar och kisse :)
Plus att de var mycket annat som skulle betalas så vi hade helt enkelt inte råd att resa..
Kommer att resa med mamma ist och senare med Marcus :D

Nae var väl inge mer :P

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0