Fredag..

Idag är jag trött och har ont i magen får hoppas de går över..

Gårdagen var toppen, en heldags shopping med den bästa Annica :). Jag kanske råkade slösa mer än vad jag hade tänkt :S Men har som tur är pengar kvar :).
Men nu blir de ingen shopping för mig på ett bra tag.
Jag tyckte då inte heller att jag köpte en massa onödigt men allt har ju blivit så jävla dyrt..

Aja..

Idag ska jag tvätt, städa och snöra en massa kläder :)
Sen ska jag pröva någon sminkning till imorrn för då sticker jag, älsk och familjen till Boden för fest och julbord + övernattning på hotell :D
Längtar får hoppas magen ger med sig..

En sak är jag glad över att det kommit en hel del snö och det kommer snöa hela dagen idag med, så mer snö är påväg.. Älskling har ju även fixat sig en ny skoter :D:D:D... Känns helt underbart att ha en skoter i vinter så man kan fara ut och köra när man vill. Jippie!!!!!

Nae nu ska jag göra någon nytta är i hemmet så gubben blir glad när han kommer hem..
 
Sen är det bara att ladda för en hård jobbar vecka, 11:30- 21:00 alla dagar förutom fredag då..
Pengarpengarpengar!!!

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0