Förstår som inte..

Från den 1 januari är de slut med att jobba extra på konsum.. Känns väldigt surt och är väldigt jobbigt eftersom jag trivs vädligt bra dära och för att jag fått pengar så jag klarar mig varje månad..
Men nu är de slut med det..
Har panik över hur jag ska göra. Känns som de kommer motgångar efter motgångar.
Känner enbart bara ilska..
I måndags togs ett beslut (inte i Arvidsjaur och inte av min chef.) att de som är släkt med varandra får ej jobba på samma coop affäre, om de inte redan är anstälda dära..
Så eftersom jag har mamma på konsum får jag inte jobba dära något mer.
Det låter konstigt men är sant..

Känns så jävla surt men finns som inget man kan göra, ett beslut är ju ett beslut..
Men man kan väl alltid hoppas på de bästa..

Söka nytt jobb i Arvidsjaur är ju inte heller de lättaste, de är ett litet samhälle och ont om jobb.
Plus det är lite svårare för mig att söka ett...
Just nu har jag då ingen energi till att börja leta nytt jobb mår fortfarande för dåligt för att ens orka tänka på det...
Vill heller inte flytta för att hitta ett jobb eftersom mitt liv är
här.

Ni kanske inte förstår och tycker de är fjantigt och att de är inget att gå och må dåligt över..
Men efter alla år jag jobbat på konsum så känns de konstigt att inte få jobba dära mera.

Jag hoppas på att de kommer att lösa sig vet inte heller varför det blivit som de blivit..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0