Smarta jag..

Glömde att ställa veckarn igår så jag vaknade inte kl 6 som jag skulle göra.. :S Hade teori på morgonen men jag sov då. Tror hon inte blev så glad på mig när jag inte kom dit. Men får föska förklara det för hon imorn.. :P
Har fått en massa dubbel körningar så nu börjar det då närma sig. Hoppas jag då. Men jag måste ha körkortet i slutet av maj annars blir det inget slutbetyg.
Men jag har slitit med faserna som fan så nu är det repfaserna och slutestet som ska göras plus halkan å skrivningen sen då UPPKÖRNINGEN.. VIll bara ha kortet nu..

Menmen bara kämpa på och bita ihop så kommer jag nog ha kortet snart :)

Studentklänningen kom även igår och den var väldigt söt och passade perfekt så nu är det bara balklänningen som är kvar.. Hoppas den kommer idag :P

ikväll blir det myspys med mamma och syrran (Tjejkväll) :)

Nae nu börjar lektionen HADE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0