Måndag.

Är hemma från skolan idag får se om jag far dit senare. Men just nu är det lite saker som kommit in i mitt liv som måste fixas till.

Helgen har varit sådär jag har mått dåligt och känt mig väldigt deppig.
Gubben for till stockholm i fredags och det tog längre tid än väntat så han kom hem 9 på morgonen på söndag.. Jag hade verkligen behövt han hemma i helgen. Men nu är han hemma iaf och jag börjar känna mig bättre..

Men lär väl må bättre efter hoppas jag då.. Kommer väl sen kanske.. Men just nu går det inte att göra på något annat sätt..

Jag är glad att veta och hoppas på det bästa sen men just nu har jag panik..
Men det är väl så det ska kännas.

Igår var jag och älskling och tände ljus på pappas grav och marcus brors grav. 
Var skönt att va där igen, var ett bra tag sen sist jag var hos pappa :( men det ska bli ändring på det nu när det blir sommar och nu när jag börja ta mig framåt i livet, när jag känner styrka att orka leva vidare.
Kommer bli en tung födelsedag i sommar våran kära dag pappsen <3. Kommer kännas så konstigt att inte fira våran födelsedag tillsammans men du är nog med mig endå fast jag inte kan se dig..
Saknar dig väldigt mycket min älskade pappa.
Älskar dig <3

Nae ska nog ta tag i tvätten och försöka komma på andra tankar.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0