Jag lever mitt liv.

Påsken har varit underbar :) Jag har myst och haft kul med min familj och mina gubbar allt som gör mig glad.

Såna dagar man verkligen njuter av sitt liv och något jag ska börja göra mer.

Mitt liv måste börja gå vidare nu. Jag kan skrika och gråta när jag vill men jag måste även lära mig att leva med livet som det är idag.
Pappa kommer alltid att saknas i våran familj men han är med oss ändå. Han finns där i våra tankar och minnen, han ser oss säkert och han vill nog att vi ska vara lyckliga.
Jag mår bra nu jag känner att jag har det jag behöver för att ta mig upp på fötterna. Jag ser framåt och njuter mer och mer av det. Jag älskar mitt liv, jag älskar min familj, jag älskar mina underbara gubbar och jag älskar mina vänner. Jag ska inte gnälla på att livet är skit när jag har det mesta.
Vissa dagar kommer att vara dåliga dagar men det kommer att komma bra dagar med.

Nu kämpar jag på för fullt för att klara av det sista i skolan och är på god väg.
Med körkoret känner jag att jag äntligen fått FLYT :P Snart är det studenten och där ska jag stå och skrika å vara glad av det jag har.

Sommaren kommer bli underbar jag och min familj ska ut och resa :) fast i Sverige då. Sen ska jag jobba så jag kan fara ut och resa med gubben och mina vänner :) Längtar sjukt mycket..

Sen kanske det blir att dra till Stockholm och se ACDC den 4 juni :)

Jag ska njuta, älska och sakna <3

  


Kommentarer
Postat av: Emma

Fina bilder & fin hund ni har! :)

Du får ta och hälsa Marcus.

/Emma

2010-04-08 @ 15:44:47
URL: http://rievssat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0