Fredagsmysssss, njae skulle inte tro de......

Gubben kommer inte hem inatt :S Det suger gode mycket plus han lär ju komma hem sent imorn med. Men det är väl bara bita i det sura ÄPPLET eller nå.. Ska då iaf sova hemma tycker inte om att sova själv och inte i lägenheten då ligg jag bara vaken och tänker på läskiga saker. Nej men nej tack..
FAAAN säger jag då bara. Inget mys den hära helgen heller..
Har då Akilles iaf och mamma tack och lov <3
Det jobbiga med det hela är att jag är väldigt orolig av mig jag tror jämt att det ska hända han något. Tänker fan inte förlora någon jag älskar igen.. Jag har lidit nog.


Jag har då just snört in en cheescake i ugnen som jag ska bju familjen på tror den kommer bli god, väldigt god :D
Sen ska jag väl ta en kall öl och njuta av att vara med mamma denna fredag..

Min större broder skickade ett sms idag och sa att ACDC biljetterna är fixade och jag, syrran och mamma har bokat biljetterna till STOCKHOLM den 4juni :D Känns underbart att fara dit igen, var ju som ett tag sist man var där. Hoppas denna resa kommer bli underbar :)
Men det blir den nog.
Plus att jag ska flyga hem. HAR aldrig flygit förr så ska bli väldigt spännande..

Nae nu ska jag gå och hämta en kall öl och bara må..

Nae jag är inte biter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0