Fredag.

Gubben är och fixar bilen och jag är hos mamma och myser :) Men han är nog snart klar då blir det att mysa med han <3.

Imorn blir det skellefteå och shopping med älskling och Annica kommer nog bli toppen :) Bara bilen inte kronglar :).. Men känner på mig att det kommer bli en bra dag..

Katten är ju verkligen skit söt som kryper in under mitt täcke och leker med mina fötter kan säga att jag tyckte inte alls det var lika kul som kissen gjorde.. Tycker inte om klor som skär in i ens hud. Katten heter Bamse men vi kallar han för katten.. Fattar inte varför han skulle göra det på morgonen heller när man vill sova. Men jag vill ändå inte precis att han ska göra om det :P

Nae hade inget intressant att skriva så vi skiter i det.
Ska ut med Akilles så han får springa av sig med Figo..

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0