Måndag 21 september 2009



Älskade pappa du är och kommer alltid vara älskad & saknad av oss alla


Igår var då den värsta dagen i mitt liv, Min älskade pappa lämnade oss.
 Går inte att förstå än riktigt vad som har hänt.
 Men du har kämpat på så bra lilla pappa och varit så stark under denna tid.
Men cancern tog över helt och nu är du borta.
Var så skönt att stå där vid sängen och hålla dig i handen när du tog dina sista andetag.
De gick så fort och så lugnt så man kunde inte förstå att de var över.
Nu står ett underbart kort på dig på bordet och utmed ett tänt ljus.
Men vi vet att du alltid kommer att finnas med oss.

Men du och jag har en dag tillsammans varje år den 9 juli, de är våran dag kära pappa

Kommer att stå vid din grav väldigt ofta älskade pappa.


Vi kommer att minnas dig nu och föralltid

Älskar dig och saknar dig så mycket redan pappa
Du har varit en sån underbar far och lärt mig så mycket
Kommer att minnas dig för den underbara person du var.
Kommer aldrig sluta älska dig eller sakna dig.

Men älskade pappa kom ihåg våran dag.
För jag kommer att vara vid din grav varje år och gratta dig den 9 juli.
Våran älskade dag.

Jag är glad att jag har fått dom hära 18 helt underbara åren med dig kära älskade pappa
Du har kämpade på bra.

Älskar dig Lars Resin




Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har inga pengar på telefonen så jag tänkta tvär skriva här.. Jag kan inte fårstå hur det känns eller vad du går igenom. Och jag kan nog inte heller riktigt tänka mig din smärta heller. Men även om vi inte känner varandra särskillt bra så vill jag att du ska veta att jag ställer mer än gärna upp för dig om du vill prata eller bara umgås så att du får annat att tänka på. Ibland kan det hjälpa att bara ligga på golvet och stirra i taet, andra gånger kanske det känns bättre att skrika ut allt som finns att skrika och jag ställer gärna upp på vilket som, för jag tycker att du är en fantastisk tjej. Så hör av dig om du vill.

jag tänker på dig!

2009-09-22 @ 15:23:37
URL: http://emelieeholmqvist.blogg.se/
Postat av: anna

vila i frid Lars. :(

2009-09-22 @ 15:36:17
URL: http://jagficknamnet.blogg.se/index.html
Postat av: annaa

jag tänker på dig! och jag beklagar verkligen.

2009-09-22 @ 16:46:22
URL: http://annaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0