Lördag kväll

Ska snart gå och lägga mig i sängen och försöka sova. Känner mig lite trött. :P
 Marcus har då redan somnat han gick och la sig vid 9 tiden :0.. Men det är bra för han behöver få sova ut. Men iaf så har jag inte gjort så mycket idag förutom varit med Marcus gubben då.

Skulle  följa med till Sunderbyn och hälsa på pappa idag men jag orkade inte med det. För att jag inte tycker om sjukhus och inte när ens egen pappa ligger där heller.:/ Klarar bara inte av det. Så mamma och Anton fick fara dit själva. Fick då vet att han har bara blivit sämre.. :´( Så de var nog lika bra att stanna hemma. Man mår ju inte precis bättre av att se han sämre än vad han redan är. Inget kan man göra åt de heller. Menmen är bara att hålla ut.

Fick ett sms av Annica kl 02:04 inatt att hon hade kommit fram och att flygresan gick bra :D så de var skönt att höra det. Men jag hatar hon ändå för att hon är där i det varma medans man är kvar hära i kyllllan.. Brun lär hon väl va med när hon kommer hem. Gillas ju inte precis. Men ska ju få något av hon iaf :D De gillas :P

Nae nu ska jag och lägga mig i sängen brevid min älskade marcus :D

Nattinatti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0