Fredag tror jag att de är.?

Shit har ingen bra koll på vilken dag det är. Vaknade tidigt idag av att mormor kom hit och hon pratar ju inte precis tyst så kunde inte somna om. 
Jag är då helt slut i kroppen än och ska försöka ta mig på skolan till veckan. Fast tror jag är hemma måndag. För alla minnen från i måndags kommer nog bara att komma tillbaka. Är ju inte precis kul att börja tok gråta på skolan. Så på tisdag ska jag förska ta mig dit. Men det kommer nog ta tid att klara av en hel skoldag. Men som sagt jag vill ju ta studenten i år.

Idag ska marcus köpa en ny bil sen bär det av till Älvsbyn för att köpa nå till bilen tror jag de var.
Är sugen att fara till Luleå och köpa lite kläder med. Men får se...

Vi har då även vari tsm i 4 månader nu <3
Älskar han fortfarande väldigt mycket.
och varit så enormt stor stöd under den senaste tiden.

Nae nu ska jag gå och försöka få upp marcus så vi tar oss iväg någongång.

Älskar mina vänner så enormt mycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0