Torsdag..

Ska snart ut med mamma och kolla runt lite på samhället..Sen ska vi nog till pappas grav och tända lite ljus. :) Idag är det då en ny dag, trevligt va? :P nae men vad man skulle ha hittat på idag var ju en annan fråga. Men man kommer nog på något sen :) Funderar på att smyg starta lite imorrn och fara ut och dricka lite men får se :) Är det någon som är sugen att följa är det ju bara att höra av sig :) 
 Jag mår väldigt konstigt idag, mår illa och känner mig inte alls glad. :/ Får hoppas de blir bättre under dagen iaf.

Fan va alla ligger i feber nu, hoppas bara inte jag åker dit nu innan helgen. Skulle då inte förvåna mig om jag gjorde det. Sen fundera jag på om jag skulle ha tagit den där sprutan eller inte. Hmmmm skit svårt. För tydligen så ska den här influensan komma en gång till och då kanske de är bra om man tagit en spruta. Men om man hinner få flunsan då innan man tagit vaccinet eller hur de stavas :P I december är väl då man får vaccinet och det är ju några månader dit. SÅ lär väl ha fått de innan dess, men min tur..  Får hoppas att jag klarar mig iaf.
Nu har jag lättat på mitt hjärta lite :)

Hade bra pussen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0