Onsdag..

Vaknade kl9 idag och kunde inte somna om så jag gick upp och försökte göra bort lite faser... Men blev lat och satt och gjorde annat istället :P typiskt jag :P hehe.
Sen vid 12 tiden vaknade Marcus så vi for ut direkt och handlade lite små saker :) Sen så har vi inte gjort så mycket mer under dagen. For till Missen en tvärt och skulle hämta nå saker sen så har jag suttit hära och han pillar i sin bil som är en riktig skit BIL! Den laddar ju inte som den ska och vi hade typ inga lysen påvägen dit och hem så man såg ju såååååå mycket. NEJ! Så får hoppas att han har fixat de där nu.
Mina uggs kom då idag :D väldigt sköna och snygga eller?.. Är då nöjd med dom. Sen imorrn kommer nog mitt andra paket, väldigt bra :D 

Drink ansvarig blir då jag på halloween hittade lite smaskiga drinktips som jag måste prova på :) Sen imorrn ska nog jag och Annica ut och titta på lite saker till sussis tårta :) hoppas den blir bra bara :P Kul att alla ska klä ut sig och inte jag för jag hittar inget att ha på mig.. Sånt som händer ska ha kul ändå =P

Nae nu ska jag dra ut till marcus och se vad han hålller på med :)

 
Längtar!!!!

Älskar marcus <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0