Måndag.

Helgen har varit helt underbar, var i Umeå hos min kära broder.
Lördagen vaknade jag kl 7 och kunde inte somna om som tur var vaknade syrran och mamma med.
Sen vid 10 tiden for vi till stan och stor handlade.. :D Gillas men har inga pengar kvar nu. Fattar inte hur jag ska kunna betallllla allt. Ajja får förska tvinga Marcus att hitta sig nå jobb och leva på han lite då och då :P
Det enda jobbiga i helgen var att jag saknade Marcus.

Sen igår så var jag med gubben och myste. Gud se skönt att sova utmed han igen.
Sen har jag sovit väldigt gott inatt men då ska man ju upp tidigt och fara på skolan.
Menmen är bara att bita ihop. Fick då iaf skjussss av Marcus <3

Sitter just nu på skolan och längtar tills jag slutar. Kanske blir att åka till mormor och hjälpa mamma att hitta nå till pappas begravning. De som ska ligga på hans kista. På fredag är det begravning. Så får man ta ett sista farväl av pappa. Kommer kännas så tomt utan dig nu på julen och ja på våran födelsedag.
Vi planerar då redan att åka bort till jul och fira den på något annat ställe kanske utomlands..
Hoppas då på de iaf. För inget kommer bli som förr. Kommer kännas allt för tomt utan pappa.

Det är 2 veckor sen du somnade in och lämnade oss älskade pappa.
Saknaden är enorm <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0