Måndag

Första dagen på lovet :D Har varit på banken och fixat bort lite pengar så man inte går runt med så mycket på kortet, man blir så nervös då.. :P 
Nu när man har pengar har jag köpt lite skor :D Fattar inte har börjat bli tokig i skor.. SÅ har det inte varit tidigare.. :P Så i helgen när jag var i Skellefteå så köpte jag 3par skor :D Sen igår beställde jag ett till bar skor. Fast uggs då :)
Sen beställde jag en sak till idag en självhäftande bh, kan vara bra att ha :) Hoppas jag får den innan helgen.
Längtar väldigt mycket till halloween :D Ska bli riktigt kul. Men har inte hittat nå kläder så det blir inte att klä ut sig. :/:P. Sussi gumman fyller ju år och det ska firas :D Jag och Annica ska ju fixa en tårta åt hon och den kommer bli så fin :P hehe!!!!!
Kommer nog bli en toppen helg :)

Idag ska jag och Marcus dra till missen och sova där :) Hade tänkt att hans mamma ska få rita en tatuering som jag har tänkt göra :) Kommer nog bli bra.

Nae nu ska jag dra och se lite tv och fortsätta vara lat :D
Hade bra :)



Inte precis snygga men väldigt härliga och mjuka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0