Måndag

3 veckor sen du gick bort.

Nu är det över nu ligger du där under jorden, fullt med rosor och sista hälsningar. Men det är fortfarande så svårt att förstå att de är du som ligger där begravd. Titttar bara på korset där ditt namn står, kan inte fatta att det är min pappa som ligger där. Men de jobbigaste är över nu, men det känns bara tyngre än vad de gjorde tidigare. För nu fattar man att pappa är borta. 
Begravningen var väldigt fin och de låtar som spelades upp gjorde så att alla dessa underbara minnen av dig kom tillbaka.  Efter begarvningen på kvällen for jag och Marcus <3 dit och tände ljus. Blir nog att fara dit imorrn och tända mer ljus.

Nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova.

Hade bra <3

Älskar min marcus, mina underbara vänner och min älskade familj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0