Halloween :)

Yes idag blir det att dricka och festa på som aldrig förr. Sussi gumman fyller ju år idag så det blir fest hos hon ikväll :) Ska bli riktigt kul.  Jag och Annica har varit så duktiga idag och gjort en väldigt fin tårta till hon. Väldigt seriös tårta. Men den blev riktigt fin.. Sen efter de så fixade Annica håret på mig så nu är det bara kläderna och sminket som ska på, så är jag färdig för att festa :) Men innan det blir det att fara till kyrkan för att höra pappas namn ropas upp av någon präst. Sen tända lite ljus på hans grav. Saknar han väldigt mycket <3....  Sen blir det att fara hem igen och göra sig klar och börja dricka :) WIHOO är väldigt taggad... Sen bär det av till sussi och senare lappis för att dansa röven av sig och dricka sig mer full på drinkar.

Nae nu ska jag ut med hundarna och pussa marcus innan han drar ut <3
Hade bäst
Lovelovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0