Fredag = FREDAGSMYS ;P

Har inte skrivit hära på ett tag, så tänkte göra det nu. Idag fick man då lov känns helt underbart. :) så en hel vecka utan skolan..
  Sen när man kom hem så hade jag fått ett brev och i brevet så stod det att jag skulle få en massa pengar. Och yes det hade jag fått. Så nu kan jag äntligen göra en ögonopration :D så jag inte behöver mina linser eller glasögon mera.  Känner mig väldigt glad idag. :D
 En ögonopration har jag som tänkt på väldigt länge men har aldrig haft råd med de. Har även råd med körkortet nu med och det är ju någonting som jag måste ha :D
Så mitt lov har börjat helt fantastiskt.. :) Marcus är ju lite små sur men sånt man får ta HAHAHA

For och hälsade på pappa idag med, gravstenen har kommit så nu är hans grav fin :) Jag och mamma ska dit sen ikväll och tända lite ljus.. :D Men först ska vi till laponia och äta mat :)

Sen blir det att fira lite ikväll med lite alkohol och skellefteå imorrn och STOR shoppppa lite kläder :D Känner mig inte alls snål just nu :D Hoppas på att få träffa sussi gumman med :) Ska även köpa något fint till min kära mamma som betyder allt för mig och som jag älskar väldigt mycket.
Hoppas man hittar något att ha på sig till halooween med :D

Kan göra så mycket nu som jag bara kunnat önska mig..

Nae nu ska jag och mammsen ut :D

Hade bäst <3
Älskar Marcus <3
Saknar pappa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0