Tohoo

Sitter just nu på skolan, är så lesss skolan nu men de är inte många dagar kvar sen är de lov i 2 veckor sen jobb. Men glad är vi för det för jag villl ha pengar nuuuu!

Helgen har varit fram och tillbaka men jag har då fått skratta en hel del.. :P och fått mysa med marcus, så jag är nöjd.
  Jag är så trött och vill hem och träffa mamma och pappa har ju int träffat dom på 3 dagar.. :P

Kan ju säga att jag är så grymt glad och lycklig igen känns helt underbart :D Var ju ett tag sen man måd så här bra. tack vare Sussi gumman som fått mig att tänka positivt och Marcus hjärtat <3


Marcus <3 är det bästa som har hänt mig,
allt känns så bra med han och jag tycker
om han mer och mer för varje dag som kommer

Jag är så kääär.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0