Jodååå.

Jag tycker inte om att jobba helg när det är så fint väder ute, men imorrn är jag ledig skööönt.

I helgen har jag jobbat och varit med älsklings Marcus <3

Sen så kom jag på idag att jag inte ska köpa min brors bmw utan he blir att köpa sig en merca :) Tack vare Marcus då. Så bmw:n åker till Kalix ist.

På torsdag får vi veta om pappa kommer bli frisk från sin cancer.  Nervös för va det blir för svar..

Det är nu mindre än 2 veckor kvar nu tills jag blir 18år WOW!!.. Längtar som faaan kan jag då lova :D

Nae nu orkar jag int sitta och skriva mera ska ta mig en alvedon och duscha sen lägga mig i sängen och se film.

Älskar Marcus mest av allt <3


Kommentarer
Postat av: linnea

jag hoppas att du inte köper en bil från kalix!

2009-07-02 @ 18:26:06
URL: http://linnealindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0