Torsdag

snart är de då helg, tack och lov för det.
Orkade inte fara och jobba idag heller har så jävulst ont i magen och mår illa. vill få svaren snart.

Ganska skönt att ligga och vila en hel dag. Det behövs iaf.

Kan ju även säga att jag är gode less ny mercan har inte gått en dag utan att den börja krongla.
Igår skulle jag och Älsk till lycksele gick ju bra tills polisen stannade oss och att bilen bara la av.
Så fick kör förbud på bilen. Sen när vi väl fick igång den körde vi såklart därifrån och vem möter vi inte påvägen hem, jo polisen igen. haha!!! men som tur va så fick vi köra hem bilen för dom ville inte se den igen.
Tack polisen för det.

FAAAN så nervös jag var.

Startmotorn har lagt av så den ska älskling fixa ikväll.

Sen när vi va i glommers och bilen varit så snäll och inte lagt av kom Marcus <3 på att han skulle kolla om den starta på nyckeln igen. Och de gjorde den ju inte. Typiskt ! Så där stod vi och skulle få igång den men he gick ju int så bra. Tur att han har så snälla vänner som kan hjälpa han. Så bilen gick igång tillslut. Men några kilometer från arvidsjaur så börja bil fan att krongla igen. För att de är skit i tanken. Går ju bra att fixa de felet om man får igång bilen på nyckeln. Men de gick ju inte precis just då. Så bilen stannade igen. Tack lov så fick vi åter igen hjälp att dra igång bilen. Tack och lov så gick den enda hem med. 

De va det.

Saknar marcus massor, men han kommer ju snart hit :D

Älskar han även väldigt mycker
snart varit tsm i 2 månader :D älskar han bara mer och mer för varje dag!

Nu ska jag ut med mina sötnosar Figo och svante <3

Hade bra

Älskar även Sussi och Annica går inte att hitta sötare vänner än dom. <3


Kommentarer
Postat av: annica

DU ÄR SÖTAST :D <3

2009-07-24 @ 10:16:06
Postat av: Sussi

älskar du med! :)<3

2009-07-27 @ 11:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0