1 dag kvar.

 Yes imorrn fyller jag då 18, helt sjukt när man tänker efter. Läääängtar

Så imorrn blir det en drink efter jobbet med mamma och syrran :D
Skönt att jobba kväll i veckan och få sova ut om dagarna. Synd bara att de ska va skit väder då man är ledig om dagarna :"
Jobbar då även helg men den har jag bytttt så jag är ledig till helgen.. Så det blir nog att he sig ut och festa.
Någon som är sugen?

Finns så mycket jag vill göra, som jag kan göra imorrn :D

Snart kommer Annica hit och vi ska se film. Sen blir det att jobba :D

Hoppas på att få träffa älsk idag innan jag börja jobbba. Har inte träffat han så mycket denna veckan :(

Pappa fyller ju även år imorrn med :P

Hade kung :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är alltid sugen baby ;D men jag är ju minderårig nu.... skitknullakuk :p Looovvveeee yoouuuuuuuuuuuuuu

2009-07-09 @ 23:00:14
Postat av: Sussssssssssii

de var ju jag som kommenterade de förra ;D hahahahahahahahahahha

2009-07-09 @ 23:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0