Trööttt måndag :P

Är skit trött blev inte mycket sömn inatt ligger mest och vänder på mig. Sen så fick jag ett sms från hjärtat vid 3 tiden så ringde och prata med han en stund. Vaknade av att de var kallt i rummet som vanligt. Ligger jämt och sover med filt och täcke för att jag är så jävulst frusen om fötterna. Så inatt snörde jag på mig marcus täcke med så jag blev lite varm iaf.

Jag och syrran har då startat igång med lite bakning. Är ju ett måste innan jul. Så ska gå och fixa lite snart.
Väntar på att gubben ska komma hit så man hinner träffa han en stund innan jag ska iväg och jobba kväll på konsum. Hoppas de är ganska lugnt ikväll. Ska jobba kväll till onsdag så man får sig lite pengar. :) Känns skönt att jobba lite ändå.. Får ju sova ut om dagarna och 3 timmar är inte mycket och går fort när man sitter i kassan..
Nae nu ska jag gå och göra mina ciggarer eller hur de stavas. :P

Hade bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0