Snaart.. :D

Imorrn blir det ett nytt år, har längtat väldigt mycket till de. En ny start på ens liv blir det och jag hoppas detta år blir ett super år. Orkar inte med mer skit nu..
Igår steg man upp tidigt och for iväg till kalix för begravning. :( Som även hon gick bort i cancer.
Sen så gjorde jag inte så mycket mer igår.

Idag har jag kört bil ungefär hela dagen.. Känns underbart att man lärt sig köra. Körde min brors bil som är väldigt kul att köra. For runt samhället och kollade runt. Första gången jag gör det när det är så sjukt mycket folk i farten men de gick super bra.. :) nöjde över mig själv.



Nyår blir att fira här hemma med min underbara familj och kille <3. Ska bli så skönt. Goo mat mycke drickandes och en massa spelande kommer det bli. Sen efter 12 kanske det blir lappis, får se.. 
Ska jobba en stund imorn med. Lite extra pengar är alltid bra.
Nae nu ska jag gå och lägga mig i sängen och försöka sova. Skit trötttt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0