Mys söndag. :)

Igår var vi då i Boden och kollade på valparna som var hur söta som hellst.. Sötaste valparna man sätt på länge. Ser ut som små grisar. Helt underbara. Min och Marcus valp som då ska heta Akilles är så underbart fin.. :) Han kommer bli en riktigt fin bullis när han bli äldre. Nu är det bara att hålla ut tills vi ska hämta han. :)

Lite bilder <3

 
En del av valparna.

 
 Akilles <3


Mina underbara älsklingar <3

Idag vakna man vid halv 2 var helt död. Jag och Marcus <3 hämtade mamma och syrran halv 3 inatt. Var väldigt trött då. Men skönt att sova ut ett tag.
Ikväll blir det att mysa för sig själv för gubben for till Missen för ett tag sen för att han ska jobba imorn.
Jobbigt att sova utan han.
Imorrn blir det bakning med syrran. :D Sen ska jag hinna med att fika med Annica och försöka hitta en julklapp till hon med. Var ont om sånt i Boden.
Ska dra mig till teven och se lite julfilmer om man nu hittar dom.
Älskar marcus och familjen mest <3

 7 månader snart, älskar dig hjärtat <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0