Måndag

Här har man ju inte skrivit på ett tag, dålig stil. Nae men jag har tänkt göra det flera gånger men har som aldrig blivit av ändå.
Ajja praktiken är då klar nu aif. Ska dit någon dag i veckan för att ta igen fredag. Tänkte vara duktig och ta igen någong gång för att man varit borta.
Nog om det.

Förra helgen blev det då Kalix och ikea. Kändes både jobbigt och bra för att pappa föddes i Kalix och har bott där stor del under hans ungdom. Sen så prata vi en hel del om pappas bortgång och så var både skönt att prata ut om det och jobbigt på ett annat sätt. Kom upp så mycke minnen när man väl satt där hos syrran.
Jag har fortfarande inte accpeterat att pappa är borta, vill inte göra de heller.
Nu i helgen fick jag nå depp ryck och blev både arg och ledsen på samma gång. Börja tänka på pappa och vill bara gå tillbaka till den tid han levde och var frisk. Saknar han varje dag och tänker på han hela tiden. Men jag förstår inte fortfarande att han är borta. Klarar inte av att fara på hans grav heller för det är då jag förstår att han verkligen är borta. Allt detta gör mig så jävla arg.
Plus jag har kommit på att jag druckit varje helg i 2 månader ungefär. Det va de jag inte skulle göra, dränka sorgen i alkohol. Men tydligen är det de jag gör utan att jag själv har tänkt på det. Hatar mig själv för det. Så i helgen åkte jag bil med gubben för han körde åt Daniel. Drack bara lite vin.. Ska inte dricka något nu tills dagen efter jul. Så en lugn och skön helg vart det.

Nästa helg blir det att fara och kolla på min och marcus bullis. Kommer bli så skönt att få en liten valp som gör en glad varje dag. Älskar den rasen väldigt mycket. Så varje gång man vaknar har man en bullis i sängen. :D  Svante och Figo gör mig såklart glad med och får mig lugn. De tröstar en när man gråter för det vet att de är något fel. Mina gullhundar.
 Man kan ju inte göra annat än att skratta åt Figo heller för han ser inte alls smart ut. Men jag älskar mina lurviga gubbar. Längat efter Akilles som han ska heta, ska bli så kul att träffa han i helgen :D

Detta år har varit bra men även riktigt helvete.
Fick veta att pappa hade cancer
Jag fick se min pappas sista andetag.
Pappas begravning.
Fick veta att min älskade farbrors fru hade fått tillbaka sin cancer.
Fick veta förra måndagen att hon skulle inte klara sig.
I tordag gick hon bort.
Begravning för hon snart.
Första jul och nyår utan pappa.

2009 är ett år man aldrig kommer att glömma..
Ett år som förändrat mitt och min familjs liv föralltid.
Ett år som har förstört mig väldigt mycket.
Saknar min älskade Pappa och min farbrors fru väldigt mycket.
Varför ska 2st helt underbara personer få denna jävla hemska sjukdom.
och sedan gå bort.

Älskar er och saknar er enormt mycket!

2010
Nytt år och nya tag
Jag och Marcus gubben hämtar våran lilla Akilles.<3
Blir klar med skolan.
TAR STUDENTEN
Reser med mina vänner och familj.
1 år med hjärtat. <3
Detta år ska bli ett bra år och jag hoppas då inte någon nära mig och min familj går bort.

Älskar min älskade MARCUS <3 utan dig och dina ord skulle jag inte klara det hära.

Jag har 2st underbara vänner som står mig nära och som jag kan lite på.
Älskar er och tackar er för att ni hjälper mig på traven.
Ni vet vilka ni är <3
Guldvärda ;)

Lillgrisen <3





Kommentarer
Postat av: annica

ååh så sööt jag vill också ha en :D

2009-12-15 @ 23:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0