Löööördag..

Sitter hos min broder och väntar på lite mat från afrodit. ;) helt okej kväll igår med en bra fylla och härliga pratstunder. Men blev som vanligt en tidig kväll. Var väldigt mycke folk ute med. Men de va kul. Fick i mig en drink iaf. Första gången på länge de åkte upp när man kom hem. Var nog lika bra det. :P

Ikväll blir det att mysa med älskling till en massa filmer och några kalla öl och en stor påse godis :) Nu när bakis magen är okej.  Funderar på att basta med. 

Skönt att man har 2 veckor kvar av sitt lov med. Så jag ska ta tag i teorin och försöka ta körkortet någon gång. :) Nu när man lärt sig att köra bil.

Nae nu ska jag dra och vara socil med min bror Tommy.. Sen blir det mys med familjen ett tag sen hem och mysa med hjärtat :D En underbar lördag helt enkelt. ;)

Hade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0