Juldagen.. :)

Julafton igår var helt okej. Men självklart saknades pappa. Kändes väldigt tomt utan han. Blev jobbigt när mormor skulle sitta och säga det att han saknades. Blev bara jobbigare då. Sen så har vi slutat med julklappar men jag har iaf fått 2st av gull Annica och älskling så jag är nöjd med de. Fick köra bil en hel del igår och det känns som jag redan har körkortet för det gick skit bra. Tycker det är skit kul att köra. Har väl fått de från pappa för han älskade att köra bil. Innan vi for iväg till Luleå så for vi då till pappas grav och tände ljus.. Saknar HAN så mycket. Har inte varit dära på ett bra tag sen igår då. Va skönt att fara dit och säga God jul.


Älskar dig pappa <3

Ikväll ska jag dricka bort de onda jag har i mig och försöka ha KUL..
Blir att vara hos Sara, kommer bli trevligt :) Sen kommer ju mina syskon också vara ute ikväll :D kommer bli sjukt mycke folk ikväll.
Kanske skulle man ha dragit ut imorn med. Får se hur bakis man blir haha.. :)
Nae ikväll är det min kväll och kul ska jag ha :D


Förlåt haha :D

Snart är då gubben hära vi ska mysa har saknat han väldigt mycket.
Varit utan han i 2 dagar.. De är jobbigt..:P
Plus att vi varit tsm i 7 månader idag :D
Fler ska de bli <3
Älskar dig hjärtat <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0