Jag är nöjd :D

För att jag gör bort mina rester som jag har kvar. Känns skönt att få bort det mesta så man blir klar med skolan någon gång.. Snart har man borta alla rester från samhällsen.. Fick veta idag att jag klarade provet som jag gjorde i fredags och jag fick vg på en uppgift om reklam. Så nu idag skickade jag in en till uppgift. Nu är det inte mycket kvar. SÅ jävla sköööönt :D Fast då har man ju mer rester men de ska jag med ta och göra bort.



Gud vad denna vecka går segt, jag har torsdag idag. Men jag ska inte klaga har inte varit i skolan något i veckan. Men på fredag ska jag dit och skriva prov. Vet inte hur jag ska ta mig upp men.
Jag längtar väldigt mycke till helgen vill träffa min och gubbens lillagris <3.. Sen den dagen vi börjar om skolan igen blir det att hämta hem han :D... ÅÅÅ vad jag längtar.

Känner mig duktig som skrivit här varje dag i veckan :P
Får något sug ibland helt enkelt.

Nae nu ska jag ta och lägga mig i soffan och mysa med hjärat sen ta tag i mer skola :P
Hade bäst



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0