Måndag

Nu är de slut på jobbet för den hära sommaren iaf. Känns skönt att få vara ledig några dagar innan skolan börjar om, som är snart då.. :P Känns ganska skönt ändå.. 

Va ju ett tag sen man skrev hära med. Men har int haft ork eller tid :P

Idag ska jag då klippa mig och färga mitt hår svart igen.. :D
Känns skönt.


I helgen var jag då med Marcus <3 såklart ;)  sen så blev det att fara ut på lördagen. Var med min bror, kan säga att de va väldigt skönt att bara prata ut med han, Han vet ju hur det är så vi bara satt där och pratade på.
Blev även full som fan tack vare att jag drack för många drinkar efter varandra. Men de smakade ju ingen sprit och de var så gott så jag tänkte inte till så mycket.  Och de var första gången jag var på krogen sen jag fyllde år.
Så nu vet jag de :P hehehe.
hade braa

Marcus <3


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0